Notice: Function _load_textdomain_just_in_time was called incorrectly. Translation loading for the wordpress-seo domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /customers/1/e/d/uniauto.dk/httpd.www/wp-includes/functions.php on line 6114 Notice: Function _load_textdomain_just_in_time was called incorrectly. Translation loading for the wphb domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /customers/1/e/d/uniauto.dk/httpd.www/wp-includes/functions.php on line 6114 Notice: Funktionen _load_textdomain_just_in_time blev kaldt forkert. Translation loading for the twentyseventeen domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init action or later. Se venligst Fejlfinding i WordPress for mere information. (denne meddelelse blev tilføjet i version 6.7.0). in /customers/1/e/d/uniauto.dk/httpd.www/wp-includes/functions.php on line 6114 Forringet trækkraft og øget brændstofforbrug - Rens af brændstofsystem hos Uni-Auto A/S

Rens af brændstofsystem

Problemer med brændstofsystemet? – f.eks.: Øget brændstofforbrug og forringet trækkraft?

Vi ser oftere og oftere biler, med symptomer som forringet trækkraft og øget brændstofforbrug. Symptomer som disse kan resultere i problemer med dyser, indsugning, turbo eller EGR-ventil. I hovedparten af tilfældene ses problemet ved biler med forkert kørselsmønster. Et forkert kørselsmønster kan f.eks. være for meget bykørsel i en diesel bil.

Undgå dyre værkstedsregninger

Udskiftning af dyser, EGR-ventil eller turbo m.m. kan resultere i dyre værkstedsregninger. Ofte vil værkstedet anbefale at udskifte den tilsodede del. Vi må dog erkende, at det er væsentlig billigere at være på forkant, end at udskifte når problemet er opstået.

Grunden til problemer med dyser, EGR-ventil, turbo m.m. er at delene soder til. Når delene soder til skaber det aflejringer, som giver bilen en ujævn motorgang, udsættere og en lang række andre problemer. Heldigvis har vi maskinen, der kan hjælpe din bil og din pengepung.

Special rensemaskine til brændstofsystem

Ved hjælp af en special rensemaskine afhjælpes problemerne, da aflejringer på dyser og ventiler kan fjernes. Maskinen tilføjer et additiv, hvorefter bilen står i tomgang i en times tid. Når additiverne har virket den tid de skal, testkøres bilen for at brænde affaldsstoffer væk. Resultatet ses hurtigt og man kan tydeligt mærke, at bilen har fået nyt liv.

Det kan være en utrolig god ide og langsigtet besparelse, at kombinere denne rens af brændstof systemet med rens af indsugningen. Når indsugningen soder til kan det skabe problemer med bilens partikelfilter og regenerering af dette.

Vil du vide mere?

I vores galleri kan du se flere billeder af biler med de før nævnte problemer

Du kan på FDM’s hjemmeside tjekke om en dieselbil er det rigtige valg for dig, set ud fra dit kørselsmønster.

Hvis din bil ikke har den samme trækkraft mere, hvis brændstofforbruget er begyndt at stige, eller hvis du har været til syn og bilen blev afvist pga. for meget røggas, så kan det her meget vel være løsningen for netop din bil. Sørg for at være opmærksom på din bils symptomer, på den måde kan du få glæde af den mange år endnu.

BMW med øget brændstofforbrug